Nästa hållplats sjukhuste :P

Idag har varit en ren helvetes dag om jag ska vara ärlig. för det första hatar att leva bland falska människor, om man inte kan respektera mig som person eller inte gillar mig behöver man inte ha mig nära eller ha mig som kompis. För det andra; jag han spela handboll handboll på idrotten idag i typ 15 minuter innan jag fick en stenhård boll i ansiktet. På den sidan jag fick bollen hela den sidan av ansiktet domna bort tappa synen på de ögat, och näsan pajade typ :P. Men dom som är dagens hjältar är mitt lag + 3 till mitt lag sa hela tiden dom spela; "vi spelar och kämpar för malin" såååååå sööta. och dom andra 3 är Elin Bölin Tina Jannati och Annica Gustafsson ddom satt på sidan av plan om hjälpte mig och kolla så att jag mådde bra hela tiden. ÄLSKAR ER TJEJER. Men killen som gjorde allt heter Armin han bad om ursäkt hela tiden och detva ju inte hans fel, det är lugnt armin älskar dig me. för er som inte vet är aarmin min barndomsvän :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0