SVAR PÅ TAL

Hej nu har man fått några frågor och ska där med svara på dom:

Yasse
-Har du kille ?
haha kom inte på något mera :O

Puus och kram <3

Svar: Nej jag har ingen kille, än så länge <3

Sara
-älskar du mig?
vad hade du gjort om du hade förlårat mig?
hur lång e du?
vad e det försrta du gllar m en kille,
haha lite random fråger, men där hade du några
puss <3

Svar: ~Ja gumman jag älskar dig.
~Jag vet inte ärligt talat, vill inte ens tänka på den frågan.
~jag är typ 1.65
~Personligheten, hur snäll den är och utseendet :D

-tjena har du pruttat

Svar: ~moget men du ska väl få ett svar, Ja.

Jasse
-är du kär i nån? :D

Svar: Nej det tror jag inte :P

-vad tycker du om miig? (:

Svar: Jag tycker du är sool och jätte snäll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0