~Saknar dig bästa vän, kom tillbaka!!

Som man beddar för man fan ligga. Har cup idag WEEEEI men är AS trött somna klockan 05.00 för man satt och skypa men asya, anton, viktor hahaha visst det va kul pratade med dom till typ 02.00 sen så skulle man upp och sova, kunde inte sova så låg och smsa lite med viggurt(viktor). Efter ett tag somnade han och då skickade jag ett 7 sidors llångt sms till min förredetta bästa kompis och hur mycket jag saknar henne och hur kul vi hede tillsammans. Ingen vet hur tom jag känner mig utan henne hon är som den sista pusselbiten som saknas i mitt liv Min syrra fick läsa smset och efter det fråga hon om jag saknar henne jag: ja det är ju klart, sen så vart jag så jävla ledsen så jag börja gråta ~Saknar dig ortoligt mycket Linnea Elvira Isabella Bengtsson~. Efter de kollade jag och min syrra jackas filmen, den var väl sådär vissa roliga/tråkiga klipp men den får en 3 av 5. sen så sa vi att jag skulle försöka somne och efter ett tag gjorde jag det. Men nu måste jag käka frulle ska åka 11.040 till statoil sen hämta upp asya. Så vi ses<3 P.S cupen håller på till 12.00- 21.00 -.- hejdå och min grymma mamma följer me ävens fast det är pappa vecka :P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0