Hjälp mig :P

Nu sitter man här i soffan och har lite(mycket) tråkigt. Lyssnar musik bloggar facebook och fixar mina bilder :P. Jag chatar lite med min älskade bebis Asya, vi bestämmer lite om vad vi ska göra i veckan. Kommer inte kunna göra så otroligt mycket pga, jag har cup från fredag till söndag eller om vi går till slutspel så spelar vi söndag. Asya går ju i samma lag som mig meen i cupen ställer vi upp med  lag och vi hamna inte i samma -.-. och hennes lag spelar inte på fredag men det gör jag. Och jag sa till henne att jag skyndar mig hem och duschar sen drar vi ut :P. men nu ska jag fortsätta med mitt roliga:




Som sagt har tråkigt :P <3

Kommentarer
Postat av: JosefineAndersson

Har du onanerat med de där byxorna någon gång?

2011-03-01 @ 23:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0