städning

Nu sitter man på rummet och enligt min pappa så ska jag städa och får inte göra något annat än att städa och jag har hunnit med exakt hummm ingenting-.-, hatar aatt städa de e de värsta jag vet serriöst man hittar sina saker bättre om de e stökigt elr jag gör iallafall de e ju mitt rum inte mimn pappas :O. Men innan jag "städa" så kökade vi så kom linns (min syrra) killa tomas hit och käka med oss. Det kändes typ som 1 år sen jag såg min syster efersom hon alltid e hemma hos tomas och typ aldrig hemma :'(. Aja tillbaks till städningen sitter nu med hög musik facebook och bloggar istället för att städa heja mig :P men ska försöka iallafall nu så. ciaaao!<3



städa själv nej tack!

Städ hjälp ja tack!!

Kommentarer
Postat av: Claes-Göran

jag finnes alltid till hands med en hjälpande hand!

Vart ska jag bege mej?

Mvh Claes-Göran

2011-06-12 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0