SAKNAR ALLA UTANFÖR!

heeejhopp. nu sitter man ute på balkongen lyssnar på musik och bara tar de chill. Träffade asya och linnea idag vid stationen när vi skulle beställa kinamat att ta me hem så jävla skönt att träffa några kompisa efter den här långa tiden bara 5 dagar kvar sen drar jag ut :). saknar alla kompisar där utamför så jag dör asya sa idag: alla saknar dig inte samma sak utan dig du gör alla glada och får alla att må bra. SAKNAR ER ALLA även er killar. när jag kommer ut då smäller de då ska jag träffa er all och ha de beeezt. igår va vi ju på bio och alla affärer va stängda så kunde inte shoppa något men köpte lite grejer idag istället. När vi var inne på BIK BOK så betalade mamma alla kläder as skönt men sen köpte jag 3 grejer på gina för 507.- asså 3 GREJOR de ee sjukt, var av att en grej va ett par brillor till min syrra för typ 5.- men dom 2 klädes plaggen va jag tvungen att ha fan. kommer ta kort på grejorna så ni får se men ska kolla film nu med min syrra såå ciaao!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0