9ornas BAL

Äntligen hemma från balen nu dåå. fick faktiskt mycke beröm av alla lärare som sa att jag var duktig på att servera och duka av på 9ornas bal då. de va ganska lungt än var de brukar va, jag jobbar lite då och då på min mammas jobb som inebär lite servering m.m så har lite i fördel än alla andra. men de gick bra hade roligt eftersom de va roliga människor som jag jobbade med, men i helheten va de en lyckad kväll. alla hade otroligt fina inträden till skolan limosiner sportbilar lamborghini aa och vissa kom i vanliga bilar. men min kära syrra kom i en limosin och stog i takluckan med sina kompisar och skrek de alla va fina, tjejerna tog de ju lite mer serriösr än killarna. blider kommer upp imorgon tror jag, imorgon är de änen skolavslutning wiiiiie längtar<3 hörs/syns snart ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0