Rubriik

Heeej, har precis vaknat och ska börja fixa mig för skolan. Idag kommer bli en körig dag för dirrekt efter skolan ska jag försöka skynda mig hem för att hitta min jävla laddare till kameran. Efter de ska jag ta bussen till fresta kyrka för konfirmation med snygga Evelina. Men sist men inte minst konfirmationen slutar 18.00 och min träning börjar 18.15 så mamma kommer och hämtar mig och kör mig till träningen i smedgärds hallen.(Älskar min mamma). men nu ska jag dra iväg och fixa mig lite snabbt börjar skolan 09.05.


Dagens Outfit:

Linne: ---
Tröja: Gina tricot
Tights: Lindex

Puss & Kram
Flooz

Kommentarer
Postat av: Filip

Söt<3

2011-02-09 @ 19:47:46
Postat av: The real filip

HAHA Det va inte jag vafan :(

2011-02-09 @ 20:56:33
Postat av: The real real filip

de där va inte heller jag :O

2011-02-09 @ 22:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0