Meee

HEEEEEEEEEEEEEMMA, är det bara jag som tycker att det är otroligt skönt att solen lyser ute och snön börjar smälta?. Aja men har haft en lungn och skön dag idag, Det är ju trots allt fettisdagen xD. Halva gruppen hade HK idag(hemkunskap) och den gruppen är jag med i och vi bakade ju såklart semlor, Gjorta 4 stycken jag och ellinor va i samma grupp vi äger, vi va typ dom ända som fick stora och "runda" misstolka inget nu för det är semlor jag pratar om. MEn dom vart jätte goda med orkade typ bara en den andra va jag tvungen att pressa i mig typ. Efter hade vi idrott så vi träna brt allt :P. Men har över de varit en skön lugn dag ska in på facebook nu så tjaoooo <3:




Happy :D


Coolingen :P


Bjuder på den :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0