life is a bitch

HEEEEEJ, har inte kunnat blogga i helgen för har jobbat typ 24/7 och jag har tänkt men när jag kommer hem kan jag. nee då e detan kvar på jobbet för att alla kunder ska kunna ha bra musik att dansa till men nu kan jag göra ett litet inlägg. Nu sitter jag här i sängen lite trött och ska upp till jobbet IGEN men grejen att jag jobbar så mycket är att jag tjänar pengar och jag behöver pengar under sommarlovet :). men nu måste jag duscha eller jag väntar på duschen av alexandraa (en arbets kollega som e fett snäll/rolig) efter de ska jag platta håret och sminka mig lite eller om jag gör de på jobbet. men nu måste jag gitta, jag tar me mig datan upp till jobbet så jag kan blogga där för de komme rupp en svennsexa med 8 personer så de e chillenation :D men ska dra nu ciaao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0