home swet home!!

glömde posta inlägget så de kom upp nyss. Men nu är jag iallafall tillbaka från den här otroligt jobbiga promenaden, vart helt slut så ligger typ död i soffan och orkar inte resa mig upp. Men när jag gick promenaden med lill atlas så gick jag lite i skogen sen ner till OKQ8 för att handla godis bilar och en redbull, efter de så gick jag tillbaks men nu förbi rimi (för er som inte vet va rimi är så e de en affär vid macdonalds upplandsväsby "mini ica") för att köpa jordgubbar som man köper typ precis utanför riimi. och efter jag köpte 2st jordgubbs boxar eller va de heter så gick jag raka vägen hem jag och atlas va skit trötta efter som de e skinande skol ute och man blir lätt trött då, men nu e vi hemma atlas sover och jag ligger i soffan och bloggar. ;)<3

ciaao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0