SCHOOOOLS OUT ALL SUMMER!!!

halaaaaa, hej alla snygga nu sitter jag här hemma och e glad/SKIT ARG PÅ MIN PAPPA.  kan berätta varför, anledningen till att jag e glad är för att de e SOMMARLOV NU WOOOOOOOOOOOOOOOOOOH älska livet ca 2 månader och nåra veckors frihet, anledningen till att jag e arg på pappa e att han har satt utegångsförbud på mig den här månaden ut -.- SERRIÖSR HATA LIVET mamma som e bäst ska kanske flytta hem till henne säger att jag inte ska ha de men pappa tror att de här ska lösa allt. serriöst min mamma e guld värd<3 ÄLSKAR DIG MAMMA, älskar dig me pappa men e sur på dig nu. aja bilder från skolavslutningen kommer snart ska fortsätta kolla tv nu men kommer tbx snart, ciaaao!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0