:DD

Heeej, han inte blogga mer igår för jag drog ut med evve, atte, kankela, vigge, micke, asya och sist rebecka. Vi drog till norviken och då va de redan folk där vi som skulle grilla hahah evves sockerbitar ( en typ an marshmallows) men så blev de inte. Och dom som va vid norrviken va typ, domme, elin k, gabbi aa och dom :P men asya och rebecka drog me dom istället. Dom försökte få me mig oxå men pallade inte + att jag inte ville dissa evve och dom :). Så vi drog ner till norviken hälsa och min syrra va där så vi drog vidare till bippen. Sen va de inga där så vi drog till bussen och hamna tillslut hemma hos wille :P. sen drog jag hem och sov (fett skönt). Idag tror jag inte att de händer allt så mycke ska träffa evve och att snart tror jag sen får man se vad som händer, men sover hos atte me evve idag :DD<3 måste fixa mig nu så heeeipa:


Kommentarer
Postat av: .

Vem ärr din bestiss ??

2011-04-29 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0